Această pagină este în lucru.

În prezent depunem eforturi pentru îmbunătățirea acestei pagini cu toate informațiile necesare.
Înapoi la centrul de asistență Ultima actualizare: 20 iulie 2023

Asistență - Contul de membru

Răspunsuri la cele mai comune
întrebări și nelămuriri despre contul de membru.

Cuprins

Gestiunea contului de membru

Dezactivarea contului de membru este o acțiune desfășurată unilateral, în mod voluntar, de către fiecare membru în parte și implică suspendarea temporară a calității de membru.

Prin aceasta, statutul contului de membru este modificat din activ în inactiv și accesul în joc devine restricționat temporar până în momentul reactivării contului de membru. Totodată, vizibilitatea publică a profilului este dezactivată în mod automat.

Dezactivarea contului de membru se realizează din setările de cont.

Reactivarea contului de membru este o acțiune desfășurată unilateral, în mod voluntar, de către fiecare membru a cărui calitate de membru a fost anterior suspendată temporar ca urmare a dezactivării contului.

Prin aceasta, statutul contului de membru este modificat din inactiv în activ și restricționarea accesului în joc este înlăturată până în momentul unei noi dezactivări a contului de membru. Vizibilitatea publică a profilului trebuie reactivată în mod separat.

Reactivarea contului de membru se realizează din setările de cont.

Restricționarea contului de membru atrage de la sine pierderea temporară sau definitivă a calității de membru.

Toate conturile restricționate sunt afișate în banlist, unde se pot regăsi informații cu privire la momentul, durata și motivul acordării restricției.

Restricționările contulurilor de membru pot fi contestate administrativ, iar informații suplimentare pot fi solicitate echipei administrative.

Siguranță și confidențialitate

Dacă în timpul utilizării contului de membru ai sesizat activitate fraudulentă sau consideri că siguranța contului tău de membru este compromisă pe oricare dintre platformele comunității, semnalează o problemă către Conducerea Los Santos Roleplay.

Asigură-te că adaugi toate detaliile pe care le cunoști cu privire la incident, oricât de irelevante ți s-ar putea părea acestea.

Îți poți gestiona în orice moment preferințele cu privire la Politica de Confidențialitate și poți solicita în orice moment un raport cu privire la datele stocate în sistemul nostru din setările contului de membru.

În funcție de platforma accesată, există posibilitatea de a-ți gestiona confidențialitatea în următoarele modalități:

Rapoartele informative privind datele personale stocate în sistemul comunității sunt elaborate și transmise solicitantului de drept în termen de cel mult 72 ore din momentul în care solicitarea a fost efectuată.

În situații excepționale, termenul limită de răspuns se poate extinde la discreția Conducerii Los Santos Roleplay cu cel mult 7 zile peste termenul standard de răspuns.

Punem la dispoziția tuturor membrilor posibilitatea de a activa un profil public accesibil tuturor celorlalți membrii înregistrați în comunitate.
Din oficiu, această opțiune este dezactivată. Dezactivarea contului de membru atrage de la sine dezactivarea vizibilității publice a profilului.

În cadrul fiecărui profil public sunt afișate următoarele elemente:

  • imaginea de profil;
  • denumirea contului de membru;
  • calitatea membrului (ex. jucător) sau, alternativ, rangul administrativ;
  • prezența pe server-ul de joc la momentul vizualizării profilului (online/offline);
  • data celei mai recente autentificări în joc;
  • data aderării în cadrul comunității;
  • statistici generale privind numărul de:
    • caractere de joc create;
    • ore jucate în total;
    • referințe acordate altor jucători;
    • vPoints acumulate;
    • lichidități deținute în total pe caractere (cash, sold bancar și savings)

Activarea sau dezactivarea vizibilității profilului public se poate realiza din setările contului de membru.

Comunitatea Los Santos Roleplay încurajează utilizarea funcției de autentificare în doi pași (2FA) pentru toate serviciile și platformele puse la dispoziție în cadrul ecosistemului, ca măsură suplimentară de protejare a contului de membru împotriva oricăror eventuale tentative de compromitere.

Punem la dispoziția tuturor membrilor posibilitatea de a activa funcția de autentificare în doi pași pentru anumite părți din platformele ecosistemului comunității:

Autentificarea în doi pași (2FA) pusă la dispoziție în cadrul platformelor comunității se realizează, după caz, prin următoarele mecanisme de legitimare:

  • transmiterea unui cod de 6 cifre prin aplicații de mobil (ex. Google Authenticator);
  • transmiterea unui link de acces & identificare către adresa de e-mail înregistrată contului de membru.

Înapoi la centrul de asistență Ultima actualizare: 20 iulie 2023