Prezentare generală

Comunitatea Los Santos Roleplay a luat naștere din pasiunea pentru roleplay și din dorința de a pune la dispoziția jucătorilor un mediu cât mai propice, matur și de lungă durată în care aceștia să facă roleplay.

Ne dorim să oferim un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea.

Prin intermediul acestui proiect ne dorim să ridicăm, la nivel național, standardele existente în materie de roleplay în cadrul platformelor pe care activăm și să oferim o alternativă viabilă în sfera comunităților de roleplay.

Pentru atingerea acestor obiective, activitatea comunității Los Santos Roleplay se bazează pe numeroși voluntari și colaboratori, pasionați de roleplay și dornici să ofere o mână de ajutor pentru buna funcționare și dezvoltare a comunității.

Comunitatea Los Santos Roleplay este în continuă căutare de persoane:

  • pasionate de domeniul roleplay, dornice să contribuie la menținerea relevanței acestuia;
  • dispuse să acomodeze în programul lor timpul necesar pentru implicarea în cadrul proiectului conform poziției deținute;
  • interesate să facă parte dintr-o echipă formată din oameni serioși și experimentați în domeniu;
  • dornice să se afilieze unei comunități cu vechime în sfera de text-based roleplay românesc.

Dacă te regăsești printre cele de mai sus și dorești să te implici în cadrul acestui proiect, atunci aruncă o privire asupra posturilor pe care le avem vacante, stabilește dacă te potrivești poziției respective și dacă da, haide să ne cunoaștem!

Notă: Această pagină este actualizată în mod frecvent în funcție de necesarul de personal al comunității. Anumite roluri, funcții și poziții administrative sau auxiliare sunt destinate numai anumitor membrii din comunitate, considerați eligibili sau potențial-eligibili (ex. parte din echipa administrativă) și sunt afișate numai acestora.

Development Team

Ultima actualizare: 22 iulie 2023

Descriere


Mapping Team se ocupă de aspectele privind decorul mediului exterior și interior din cadrul hărții de joc.

Prin decor exterior se înțelege ansamblul obiectelor care fac parte sau constituie mobilierul stradal, clădirile și anexele acestora, spațiile verzi, zonele urbane și rurale, parcările și alte asemenea.

Prin decor interior se înțelege ansamblul obiectelor care fac parte sau constituie fiecare spațiu închis din harta de joc, precum spații de locuit, garaje, depozite, sedii ale instituțiilor publice, cluburi și alte asemenea.

Printre aceste aspecte se numără:

  • asigură modificarea decorului exterior și interior atunci când este necesar pentru acomodarea obiectivelor stabilite;
  • gestionează decorul exterior și interior existent, cât și propunerile pe acest subiect din partea comunității;
  • propune noi versiuni de decor exterior și interior în raport cu strategia de dezvoltare a comunității.

În calitate de Mapper, vei contribui la dezvoltarea posibilităților de roleplay și îmbunătățirea experienței de joc prin introducerea de noi elemente și actualizarea elementelor existente de mapping. Îți vei lăsa amprenta asupra atmosferei de joc și munca ta va fi apreciată de o comunitate întreagă.

Responsabilități și sarcini


  • contribuie la buna desfășurare a activităților specifice Mapping Team;
  • participă la ședințele de lucru specifice echipei;
  • pune în aplicare sarcinile atribuite de către Head of Mappers;
  • contribuie la realizarea, modificarea și testarea elementelor de decor exterioare și interioare din joc;
  • supraveghează modul de utilizare a obiectelor de mobilier pe harta de joc și semnalează eventuale abuzuri;
  • colaborarează cu Support Team pentru oferirea de sprijin jucătorilor care necesită asistență legat de mapping;

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate și onestitate;
  • creativitate și atenție la detalii;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de îndeplinire a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor;
  • bună înțelegere asupra dimensionărilor în spațiu.

Criterii de calificare


  • bun-gust și experiență în ceea ce privește realizarea unui decor exterior și interior;
  • cunoștințe de bază asupra zonelor din cadrul hărții de joc;
  • informare bună privind obiectele de joc existente în cadrul Grand Theft Auto: San Andreas;
  • cunoștințe de utilizare a programelor specializate precum MTA Map Editor;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • experiența anterioară pe poziții similare din sfera de GTA Mapping reprezintă un avantaj;
  • portofoliu personal cu lucrări care să vizeze decor exterior și interior.

Beneficii


  • statut special de Mapper în cadrul comunității;
  • avantaje suplimentare în cadrul aplicațiilor pentru poziția de Moderator sau Administrator;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Descriere


Modding Team se ocupă de aspecte legate de modificările regăsite în cadrul comunității, de la skins și vehicule până la clădiri și animații de joc. Printre aceste aspecte se numără:

  • crearea și identificarea modificărilor de joc necesare în comunitate pentru îmbunătățirea experienței de roleplay;
  • gestionarea modificărilor de joc existente, dar și a propunerilor de noi modificări de joc din partea comunității;
  • actualizarea evidențelor din cadrul librăriei de resurse atunci când sunt efectuate schimbări la nivelul modificărilor de joc.
  • gestionarea secțiunii publice de Modding din cadrul forum.ls-rp.ro;

În calitate de Modder, vei contribui la diversificarea experienței de joc prin introducerea de noi modificări low-poly pentru skins, vehicule, clădiri, obiecte, animații și multe alte asemenea. Îți vei lăsa amprenta asupra atmosferei de joc și munca ta va fi apreciată de o comunitate întreagă.

Responsabilități și sarcini


  • asigură buna desfășurare a activităților specifice Modding Team;
  • desfășoară sesiuni de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul echipei;
  • ține evidența și evaluează periodic performanțele membrilor echipei;
  • coordonează activitățile specifice Modding Team în conformitate cu obiectivele stabilite;
  • asigură activitățile de moderare în cadrul secțiunii publice de Modding din cadrul forum.ls-rp.ro;
  • coordonează colaborarea cu Support Team pentru oferirea de sprijin jucătorilor care necesită asistență privind modificările;
  • reprezintă Modding Team în relația cu Administrația Los Santos Roleplay și cu membrii comunității;
  • răspunde direct pentru performanțele echipei și pentru respectarea strategiei de dezvoltare a comunității.

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate, onestitate și atenție la detalii;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de delegare a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor;
  • abilități de căutare și identificare a modificărilor de joc în spațiul public online.

Criterii de calificare


  • bun-gust și experiență în ceea ce privește identificarea modificărilor de joc low-poly;
  • cunoștințe de bază în instalarea și gestionarea modificărilor de joc specifice Grand Theft Auto: San Andreas;
  • informare bună privind scena de GTA modding internațională și națională;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • cunoștințele de utilizare a programelor specializate precum 3ds Max și Blender reprezintă un avantaj;
  • experiența anterioară pe poziții similare din sfera de GTA Modding reprezintă un avantaj.

Beneficii


  • status special de Modder în cadrul comunității;
  • avantaje suplimentare în cadrul aplicațiilor pentru poziția de Moderator sau Administrator;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Staff Team

Ultima actualizare: 22 iulie 2023

Descriere


Moderators Team asigură activitățile necesare pentru buna moderare a platformelor și serviciilor comunității.

Printre aceste activități se numără:

  • identifică și acționează administrativ asupra nerespectării prevederilor din catalogul documentelor fundamentale;
  • sprijină activitățile derulate de către administratori la nivelul comunității;
  • asigură testarea sistemelor de joc și identificarea problemelor tehnice;
  • sprijină activitățile Support Team în relaționarea cu membrii comunității;

În calitate de Moderator, vei contribui la asigurarea unui mediu de joc plăcut prin moderarea platformelor și serviciilor comunității, acționând administrativ atunci când situația o impune. Totodată, vei reprezenta un punct de sprijin pentru membrii comunității, prin oferirea de asistență pe teme precum reglementările comunității, sistemele de joc și regulile de roleplay, cât și pentru administratori prin sprijinirea activităților acestora și testarea sistemelor de joc.

Responsabilități și sarcini


  • contribuie la desfășurarea activităților specifice Moderators Team;
  • participă la ședințele de lucru specifice echipei;
  • pune în aplicare sarcinile atribuite de către Head of Moderators;
  • contribuie la testarea sistemelor de joc, identificarea și confirmarea problemelor tehnice;
  • asigură activitățile de moderare în cadrul secțiunilor publice din cadrul forum.ls-rp.ro și Discord;
  • colaborarează cu Support Team pentru oferirea de sprijin jucătorilor care necesită asistență;

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate, onestitate și atenție la detalii;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de îndeplinire a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor.

Criterii de calificare


  • cunoștințe privind modul de joc și sistemele de bază specifice unui gamemode de roleplay pe MTA;
  • cunoștințe privind sistemele de joc specifice comunității;
  • documentare asupra reglementărilor, culturii și platformelor comunității;
  • cunoștințe privind regulile de roleplay și cutumele acestui domeniu;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • experiența anterioară pe poziții similare în comunități de roleplay naționale sau internaționale reprezintă un avantaj.

Beneficii


  • poziție administrativă entry-level de Moderator;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Faction Management Team

Ultima actualizare: 22 iulie 2023

Descriere


Faction Management Team se ocupă de aspectele privind facțiunile de joc oficiale și neoficiale.

Printre aceste aspecte se numără:

  • supravegherea și evaluarea activității facțiunilor deschise;
  • soluționarea reclamațiilor și aplanarea conflictelor ce vizează facțiunile;
  • aplicarea măsurilor administrative împotriva facțiunilor și reprezentanților acestora;
  • supravegherea și gestionarea diferitelor sisteme și scheme de ajutor pentru facțiuni;
  • gestionarea grupului de Faction Management Public;
  • derularea sesiunilor de recrutare pentru lideri de facțiuni.

În calitate de Head of Illegal Factions, vei desfășura activități de supraveghere, moderare și relaționare cu reprezentanții și membrii facțiunilor oficiale și neoficiale de tip ilegal, asigurând cadrul optim pentru buna dezvoltare a acestora. Totodată, vei reprezenta aceste facțiuni în relația cu Administrația Los Santos Roleplay și membrii comunității.

Responsabilități și sarcini


  • participă la ședințele de lucru specifice Faction Management Team;
  • pune în aplicare sarcinile atribuite de către Head of Factions;
  • ține evidența și evaluează periodic performanțele facțiunilor de tip ilegal;
  • desfășoară activitățile specifice Head of Illegal Factions în conformitate cu obiectivele stabilite;
  • colaborarează cu ceilalți membrii din cadrul Faction Management Team;
  • participă la discuțiile din cadrul Faction Management Public;
  • reprezintă facțiunile ilegale în relația cu echipa administrativă și cu membrii comunității;
  • soluționează reclamațiile adresate împotriva facțiunilor ilegale.

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate, onestitate și atenție la detalii;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de îndeplinire a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor.

Criterii de calificare


  • cunoștințe avansate privind organizarea și specificul facțiunilor guvernamentale și afacerilor;
  • cunoștințe privind sistemele de joc specifice facțiunilor guvernamentale și afacerilor;
  • cunoștințe privind tipul de roleplay specific facțiunilor guvernamentale și afacerilor, dar și cutumele acestui roleplay;
  • vechime în cadrul comunității de cel puțin 2 luni;
  • vechime în cadrul Faction Management Public de cel puțin 1 lună;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • popularitate și imagine pozitivă în rândul membrilor comunității;
  • experiența anterioară pe poziții similare în comunități de roleplay naționale sau internaționale reprezintă un avantaj.

Beneficii


  • poziție administrativă de rang 3 (echivalent Lead Admin) în perioada de probă;
  • promovare în poziție administrativă de rang 4 (echivalent Senior Lead Admin) după încheierea perioadei de probă;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Descriere


Pentru a asigura un cadru organizat și responsabil în derularea activităților din joc, la nivelul comunității funcționează o serie de facțiuni cu statul oficial permanent. Printre aceste facțiuni se numără:

  • Los Santos Police Department;
  • Los Santos Fire Department - poziție vacantă;
  • Los Santos Government;
  • San Andreas Network - poziție vacantă;
  • Hex Tow 'n' Go - poziție vacantă.

În calitate de Faction Leader, vei conduce una dintre numeroasele facțiuni cu statut oficial permanent, asigurând buna organizare și funcționare a acesteia. Totodată, vei reprezenta facțiunea în cadrul comunității și vei fi un exemplu pentru membrii înscriși în facțiune, deciziile tale având un impact direct asupra atmosferei de joc și calității standardelor de roleplay practicate pe server.

Responsabilități și sarcini


  • asigură buna desfășurare a activităților specifice facțiunii;
  • desfășoară sesiuni de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul facțiunii;
  • ține evidența și evaluează periodic performanțele membrilor facțiunii;
  • coordonează activitățile specifice facțiunii în conformitate cu obiectivele stabilite;
  • asigură buna relaționare cu Faction Management Team și cu celelalte facțiuni;
  • participă la discuțiile din cadrul Faction Management Public;
  • reprezintă facțiunea în relația cu Administrația Los Santos Roleplay și cu membrii comunității;
  • răspunde direct pentru performanțele facțiunii și pentru respectarea strategiei de dezvoltare a acesteia.

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate, onestitate și atenție la detalii;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de delegare a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor.

Criterii de calificare


  • cunoștințe avansate privind organizarea și specificul facțiunii;
  • cunoștințe privind sistemele de joc specifice facțiunii;
  • cunoștințe avansate privind tipul de roleplay specific facțiunii și cutumele acestui tip de roleplay;
  • vechime în cadrul comunității de cel puțin 2 luni;
  • cel puțin un caracter de joc de nivel 2;
  • aplicantul nu face parte din conducerea unei alte facțiuni oficiale;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • popularitate și imagine pozitivă în rândul membrilor comunității;
  • experiența anterioară pe poziții similare în comunități de roleplay naționale sau internaționale reprezintă un avantaj.

Beneficii


  • statut special de Faction Leader în cadrul comunității;
  • asistență prioritară din partea echipei administrative;
  • avantaje suplimentare în cadrul aplicațiilor pentru poziția de Moderator sau Administrator;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Public Relations Team

Ultima actualizare: 22 iulie 2023

Descriere


Public Relations Team se ocupă de aspectele privind relațiile publice dintre comunitate, membrii acesteia și publicul larg.

Printre aceste aspecte se numără:

  • gestionarea și creșterea prezenței comunității în spațiul public;
  • transmiterea comunicărilor oficiale din partea echipei administrative;
  • derularea sondajelor de opinie și întocmirea de statistici în comunitate;
  • moderarea secțiunilor publice de sprijin și asistență din cadrul comunității;
  • soluționarea cererilor de sprijin și asistență depuse la nivelul comunității;
  • realizarea materialelor promoționale și informative despre comunitate;
  • pregătirea, promovarea și derularea evenimentelor din cadrul comunității.

În calitate de Head of Events, vei conduce Events Team și o vei reprezenta în mod direct în ședințele administrative superioare și în relația cu membrii comunității. Totodată, vei asigura buna funcționare și organizare a echipei și vei supraveghea derularea sarcinilor de lucru în vederea atingerii obiectivelor stabilite la nivel de echipă, în raport cu strategia de dezvoltare a comunității.

Responsabilități și sarcini


  • asigură buna desfășurare a activităților specifice Events Team;
  • desfășoară sesiuni de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul echipei;
  • ține evidența și evaluează periodic performanțele membrilor echipei;
  • coordonează activitățile specifice Events Team în conformitate cu obiectivele stabilite;
  • evaluează și adresează propunerile legate de evenimente înaintate de către membrii comunității;
  • reprezintă Events Team în relația cu Administrația Los Santos Roleplay și cu membrii comunității;
  • adresează întrebările și propunerile membrilor comunității cu privire la evenimente;
  • colaborează cu celelalte echipe în vederea implementării și derulării evenimentelor;
  • răspunde direct pentru performanțele echipei și pentru respectarea strategiei de dezvoltare a acesteia.

Abilități și competențe


  • inițiativă și spirit de echipă;
  • seriozitate, onestitate și atenție la detalii;
  • creativitate și simț practic;
  • răbdare, capacitate de explica concepte și de a învăța alte persoane;
  • bună organizare și metodică în realizarea activităților;
  • asumarea responsabilităților și capacități de delegare a sarcinilor;
  • orientare spre rezolvarea problemelor și aplanarea conflictelor.

Criterii de calificare


  • cunoștințe privind sistemele de joc și limitările tehnologice ale jocului și platformei;
  • cunoștințe privind harta de joc și limitările spațiale ale acesteia;
  • vechime în cadrul comunității de cel puțin 2 luni;
  • istoric administrativ lipsit de incidente grave în ultimele 3 luni (orice sancțiune peste kick va fi evaluată de la caz la caz);
  • cunoștințele în programe specializate de mapping precum MTA Map Editor reprezintă un avantaj;
  • cunoștințele de editare grafică și video reprezintă un avantaj;
  • experiența anterioară pe poziții similare în comunități de roleplay naționale sau internaționale reprezintă un avantaj.

Beneficii


  • poziție administrativă de rang 3 (echivalent Lead Admin) în perioada de probă;
  • promovare în poziție administrativă de rang 3 (echivalent Senior Lead Admin) după încheierea perioadei de probă;
  • diverse bonusuri și recompense de joc (vPoints și alte beneficii similare);
  • acces în cadrul server-ului de joc privat, destinat testelor.

Assets Management Team

Ultima actualizare: 22 iulie 2023

În prezent nu există poziții externe (destinate publicului) disponibile în cadrul Assets Management Team.
Verifică periodic această secțiune pentru a vedea dacă am scos la concurs poziții!